/Ресурси/

Ресурси

Кодекси честі у боротьбі за академічну доброчесність – думка професорів Центру академічної доброчесності

Академічна доброчесність в університетах різного обсягу студентів часто залежить від існування/неіснування у ВНЗ кодексів честі. Для того, аби не лише вміло розробити такий документ, але й зробити його дієвим та авторитетним для учасників освітнього процесу, академічна спільнота має передати першість на його (кодексу) створення тим активним представникам Академії, які конструктивно та проактивно виконуватимуть роль "законодавців" [...]

Переглянути

Десять принципів академічної доброчесності для викладачів (Центр академічної доброчесності)

Центр академічної доброчесності Десять принципів академічної доброчесності для викладачів Принципи академічної доброчесності, яких мають дотримуватися викладачі, аби сприяти чесному навчанню студентів та творенню науки в університетських стінах. © Центр академічної доброчесності. «Десять принципів» уперше опубліковані як стаття «Викладачі та академічна доброчесність» у виданні «Synthesis: Law and Policy in Higher Education», літо 1997 р., редактор Ґері [...]

Переглянути

Плагіат і виклики при написанні есеїв: чого варто навчитися у студентів

Авторка: Джаніс Ньютон, факультет політології, Йоркський університет. Написання есеїв часто стає для студентів надскладним завданням. На жаль, більшості студентів не доводилося працювати самостійно над текстами або продукувати власті думки та тези з приводу тих чи інших питань. Саме в університеті багатьом студентам доводиться боротися за вміння сформулювати власну думку та підкріпити її джерельною базою. Для викладачів [...]

Переглянути

Академічна доброчесність “Лист до моїх студентів”

Академічна доброчесніть базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов'язки. На жаль, часто нерозуміння викладачами студентів або студентами викладачів призводить до взаємної неприязні. Вільям Тейлор - викладач Оуктонського дворічного коледжу, спробував описати, що саме вимагається від нього як від викладача, для дотримання академічної доброчесності, і пояснити студентам, яким [...]

Переглянути

Есей про успішне викладання: рольова гра як стратегія

Есе про успішне викладання На шляху до вдосконалення в академічній сфері Том 19, Номер 5, 2007-2008 Публікація Мережі професійного та організаційного розвитку у сфері вищої освіти (www.podnetwork.org) Рольова Гра: стратегія активного навчання, яку часто використовують неправильно Стефані Нікерсон, консультант з інструктування Рольова гра – це особливий вид навчання за допомогою кейсів, що полягає у моделюванні [...]

Мотивація студентів до навчання як визначальна умова академічної доброчесності (ДОСЛІДЖЕННЯ)

21 березня у приміщенні Українського кризового медіа центру відбулась презентація результатів дослідження «Академічна доброчесність: стан та фактори впливу» Дослідження було проведено в листопаді-грудні 2016 року Аналітичним центром CEDOS спільно з Gfk Ukraine в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в України (SAIUP), за підтримки Посольства США в Україні. . Мета: Опитування проводилось з метою встановити думку студентів [...]

Переглянути

Чи я плагіював? “Шкала плагіату”

Плагіат - підступне академічне шахрайство, адже ті, хто його припускаються, не завжди а) роблять це усвідомлено; б) розуміють, що це шахрайство; в) знають, як уникнути плагіату. Розроблена "Шкала плагіату" описує серйозність порушень правил цитування і допомогає зрозуміти, чи припускався автор коли-небуть цього різновиду академічного шахрайства. Версія файлу в високій якості: https://drive.google.com/file/d/0B95ZGBYQoN94cHVhck5rcFBZYlk/view?usp=sharing Джерело: http://www.plagiarism.org/ Переклад: Проект сприяння академічній [...]

Інфографіка, яка пояснює школярам, що таке академічна доброчесність і чому плагіат – це погано

Коли студенти ВиШів починають списувати та використовувати плагіат? Більшість набувають цього досвіду ще в школі, саме тому учні середніх та старших класів є ключовою цільовою аудиторію для просвітницькою кампанії на тему академічної доброчесності та протидії плагіату. Саме з метою “достукатися” до аудиторії середньої школи – як учнів, так і вчителів – команда з Харківського національного [...]

Основи академічного письма. Методичні рекомендації та програма курсу

Пропонуємо Ваші увазі методичні рекомендації для впровадження курсу «Основи академічного письма», які було розроблено в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні. Запропонована програма курсу розглядається його розробниками як базова, така, яку можна і потрібно адаптувати під конкретні вимоги університетів, учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні, та університетів, що бажають впроваджувати цей чи подібні [...]

Переглянути

Рекомендації щодо впровадження етичних кодексів в українських вищих навчальних закладах

Пропонуємо ознайомитися із зведеними рекомендаціями щодо створення та впровадження Кодексів честі, які підготував консультант Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Єгор Стадний. Рекомендації пропонують глосарій – основні терміни і поняття, які варто використовувати при роботі над Кодексом честі для його універсалізації та уникнення можливих термінологічних непорозумінь, можливі етапи роботи над створенням Кодексу честі, його [...]

Переглянути