//Основи академічного письма

Основи академічного письма

Presentation “Why Students Plagiarize and What Teachers Can Do About It” by EL Specialist Dr. Victoriya Taylor ( Koҫ University)

Презентація "Чому студенти плагіюють, та що можуть зробити з цим вчителі" дає спільні практичні поради вчителям та викладачам різних напрямів щодо проблеми плагіату у студентських роботах. Коротко про те, як зацікавити себе та студента письмовою роботою, перетворити процес письма з механічного на креативний. Також, презентація торкається причин плагіату у студентів: страху письма, невміння писати, лінощів, [...]

Переглянути

Плагіат і виклики при написанні есеїв: чого варто навчитися у студентів

Авторка: Джаніс Ньютон, факультет політології, Йоркський університет. Написання есеїв часто стає для студентів надскладним завданням. На жаль, більшості студентів не доводилося працювати самостійно над текстами або продукувати власті думки та тези з приводу тих чи інших питань. Саме в університеті багатьом студентам доводиться боротися за вміння сформулювати власну думку та підкріпити її джерельною базою. Для викладачів [...]

Переглянути

Чи я плагіював? “Шкала плагіату”

Плагіат - підступне академічне шахрайство, адже ті, хто його припускаються, не завжди а) роблять це усвідомлено; б) розуміють, що це шахрайство; в) знають, як уникнути плагіату. Розроблена "Шкала плагіату" описує серйозність порушень правил цитування і допомогає зрозуміти, чи припускався автор коли-небуть цього різновиду академічного шахрайства. Версія файлу в високій якості: https://drive.google.com/file/d/0B95ZGBYQoN94cHVhck5rcFBZYlk/view?usp=sharing Джерело: http://www.plagiarism.org/ Переклад: Проект сприяння академічній [...]

Інфографіка, яка пояснює школярам, що таке академічна доброчесність і чому плагіат – це погано

Коли студенти ВиШів починають списувати та використовувати плагіат? Більшість набувають цього досвіду ще в школі, саме тому учні середніх та старших класів є ключовою цільовою аудиторію для просвітницькою кампанії на тему академічної доброчесності та протидії плагіату. Саме з метою “достукатися” до аудиторії середньої школи – як учнів, так і вчителів – команда з Харківського національного [...]

Основи академічного письма. Методичні рекомендації та програма курсу

Пропонуємо Ваші увазі методичні рекомендації для впровадження курсу «Основи академічного письма», які було розроблено в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні. Запропонована програма курсу розглядається його розробниками як базова, така, яку можна і потрібно адаптувати під конкретні вимоги університетів, учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні, та університетів, що бажають впроваджувати цей чи подібні [...]

Переглянути

Довідник з академічної доброчесності для школярів

Від того, які випускники виходять сьогодні зі шкільних стін, залежить, якими будуть абітурієнти та майбутні студенти. Молоді люди потрапляють зі школи в університет вже з певними сформованими звичками щодо навчання – як вчитися, як виконувати завдання, що є прийнятним і нормальним в процесі навчання, що можна, а чого – не можна робити. Окрім того, на [...]

Переглянути

Інфографіка, яка пояснює школярам, що таке академічна доброчесність і чому плагіат – це погано

Коли студенти ВиШів починають списувати та використовувати плагіат? Більшість набувають цього досвіду ще в школі, саме тому учні середніх та старших класів є ключовою цільовою аудиторію для просвітницькою кампанії на тему академічної доброчесності та протидії плагіату. Саме з метою "достукатися" до аудиторії середньої школи - як учнів, так і вчителів - команда з Харківського національного [...]