//Інноватика у викладанні

Інноватика у викладанні

Presentation “Why Students Plagiarize and What Teachers Can Do About It” by EL Specialist Dr. Victoriya Taylor ( Koҫ University)

Презентація "Чому студенти плагіюють, та що можуть зробити з цим вчителі" дає спільні практичні поради вчителям та викладачам різних напрямів щодо проблеми плагіату у студентських роботах. Коротко про те, як зацікавити себе та студента письмовою роботою, перетворити процес письма з механічного на креативний. Також, презентація торкається причин плагіату у студентів: страху письма, невміння писати, лінощів, [...]

Переглянути

Кодекси честі у боротьбі за академічну доброчесність – думка професорів Центру академічної доброчесності

Академічна доброчесність в університетах різного обсягу студентів часто залежить від існування/неіснування у ВНЗ кодексів честі. Для того, аби не лише вміло розробити такий документ, але й зробити його дієвим та авторитетним для учасників освітнього процесу, академічна спільнота має передати першість на його (кодексу) створення тим активним представникам Академії, які конструктивно та проактивно виконуватимуть роль "законодавців" [...]

Переглянути

Десять принципів академічної доброчесності для викладачів (Центр академічної доброчесності)

Центр академічної доброчесності Десять принципів академічної доброчесності для викладачів Принципи академічної доброчесності, яких мають дотримуватися викладачі, аби сприяти чесному навчанню студентів та творенню науки в університетських стінах. © Центр академічної доброчесності. «Десять принципів» уперше опубліковані як стаття «Викладачі та академічна доброчесність» у виданні «Synthesis: Law and Policy in Higher Education», літо 1997 р., редактор Ґері [...]

Переглянути

Плагіат і виклики при написанні есеїв: чого варто навчитися у студентів

Авторка: Джаніс Ньютон, факультет політології, Йоркський університет. Написання есеїв часто стає для студентів надскладним завданням. На жаль, більшості студентів не доводилося працювати самостійно над текстами або продукувати власті думки та тези з приводу тих чи інших питань. Саме в університеті багатьом студентам доводиться боротися за вміння сформулювати власну думку та підкріпити її джерельною базою. Для викладачів [...]

Переглянути

Академічна доброчесність “Лист до моїх студентів”

Академічна доброчесніть базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов'язки. На жаль, часто нерозуміння викладачами студентів або студентами викладачів призводить до взаємної неприязні. Вільям Тейлор - викладач Оуктонського дворічного коледжу, спробував описати, що саме вимагається від нього як від викладача, для дотримання академічної доброчесності, і пояснити студентам, яким [...]

Переглянути

Есей про успішне викладання: рольова гра як стратегія

Есе про успішне викладання На шляху до вдосконалення в академічній сфері Том 19, Номер 5, 2007-2008 Публікація Мережі професійного та організаційного розвитку у сфері вищої освіти (www.podnetwork.org) Рольова Гра: стратегія активного навчання, яку часто використовують неправильно Стефані Нікерсон, консультант з інструктування Рольова гра – це особливий вид навчання за допомогою кейсів, що полягає у моделюванні [...]

Мотивація студентів до навчання як визначальна умова академічної доброчесності (ДОСЛІДЖЕННЯ)

21 березня у приміщенні Українського кризового медіа центру відбулась презентація результатів дослідження «Академічна доброчесність: стан та фактори впливу» Дослідження було проведено в листопаді-грудні 2016 року Аналітичним центром CEDOS спільно з Gfk Ukraine в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в України (SAIUP), за підтримки Посольства США в Україні. . Мета: Опитування проводилось з метою встановити думку студентів [...]

Переглянути

Чи я плагіював? “Шкала плагіату”

Плагіат - підступне академічне шахрайство, адже ті, хто його припускаються, не завжди а) роблять це усвідомлено; б) розуміють, що це шахрайство; в) знають, як уникнути плагіату. Розроблена "Шкала плагіату" описує серйозність порушень правил цитування і допомогає зрозуміти, чи припускався автор коли-небуть цього різновиду академічного шахрайства. Версія файлу в високій якості: https://drive.google.com/file/d/0B95ZGBYQoN94cHVhck5rcFBZYlk/view?usp=sharing Джерело: http://www.plagiarism.org/ Переклад: Проект сприяння академічній [...]

Інфографіка, яка пояснює школярам, що таке академічна доброчесність і чому плагіат – це погано

Коли студенти ВиШів починають списувати та використовувати плагіат? Більшість набувають цього досвіду ще в школі, саме тому учні середніх та старших класів є ключовою цільовою аудиторію для просвітницькою кампанії на тему академічної доброчесності та протидії плагіату. Саме з метою “достукатися” до аудиторії середньої школи – як учнів, так і вчителів – команда з Харківського національного [...]

Довідник з академічної доброчесності для школярів

Від того, які випускники виходять сьогодні зі шкільних стін, залежить, якими будуть абітурієнти та майбутні студенти. Молоді люди потрапляють зі школи в університет вже з певними сформованими звичками щодо навчання – як вчитися, як виконувати завдання, що є прийнятним і нормальним в процесі навчання, що можна, а чого – не можна робити. Окрім того, на [...]

Переглянути