Авторка: Джаніс Ньютон, факультет політології, Йоркський університет.

Написання есеїв часто стає для студентів надскладним завданням. На жаль, більшості студентів не доводилося працювати самостійно над текстами або продукувати власті думки та тези з приводу тих чи інших питань. Саме в університеті багатьом студентам доводиться боротися за вміння сформулювати власну думку та підкріпити її джерельною базою.

Для викладачів це часто означає навчити студентів працювати з текстами, а не очікувати від них того, що вони зобов’язані знати основні правила цитування та роботи з джерелами.

У статті йдеться про спостереження, які відкрила для себе викладач, працюючи зі студентами 1 та 2 років навчання, під час опрацювання есею як форми викладу думок. Чи була вона здивована з того, що зрозуміла? Відповідь очевидна – так.

Своїми висновками вона ділиться у статті.

 

Оригінал статті тут

Статтю перекладено Проектом сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP